9 Juni

9 Jun

Uppe och vaken. Knappt. Gud vilken icke-morgon-människa jag är.

Sista dagen att jobba idag. Tre dagar är precis lagom att jobba på en vecka. Perfekt. Så skulle man alltid ha det. Men icke..

Imorgon beger jag mig till Göteborg. Önskar det vore för roligare anledningar. Fast visserligen är det både positivt och negativt.

För det första så jag inte satt min fot i Göteborg sen flytten och allt det där jobbiga för sisådär två år sen. Undra hur det kommer kännas att komma tillbaka omen för en natt?

För det andra å önskar jag att det inte hade varit för Tim som jag hade åkt dit. Utan att Tim fortfarande va frisk och va hemma i Stockaryd.

För det tredje så är jag världssämst på att vara ett stöd vilket jag tror Marra behöver. Jag har aldrig några kloka ord att säga, något fejkat leende att visa eller någon rolig historia. Utan jag kommer nog storböla så fort jag ser Fam Johansson där uppe. Men jag hoppas att jag ändå kan få gråta en skätt innan jag iaf försöker lägga på masken och bara vara glad. För jag är nog världens sämsta människa på att INTE visa känslor.

För det fjärde ska det BLI as kul och träffa dom. Träffa Lille Tim, Nellie och Ebba är bara det helt underbart och Marra och Stefan med så klart ;)

Ska ändå på rätt många sätt bli rätt kul att komma iväg till dom och träffa dom alla.. Se fram emot att se er alla!

Älskar er

Tina

4 svar to “9 Juni”

  1. Slåfie juni 9, 2011 den 10:54 f m #

    Du är visst ett bra stöd, en av de mest omtänksammaste människor jag känner. Kör försiktigt!

    • Fröken Kaos juni 9, 2011 den 11:16 f m #

      <3 Ska köra massa försiktigt!

      • Marra juni 9, 2011 den 11:24 f m #

        Men min älskade vän! Du är en riktig vän som bär på enormt mkt stöd! Jag längtar tills du är här!!! Längtar massor. Älskar dej med vännen ;)

  2. Karolina juni 10, 2011 den 10:19 f m #

    Att du kommer är det stöd de behöver. Fejkade leenden, töntiga kommentarer kan man få av främlingar. Men en vän är den som kommer.

Lämna en kommentar